01.06.2020

Kochani Uczniowie!

Z okazji Dnia Dziecka życzę Wam zdrowia, szczęścia, spełnienia marzeń, samych radosnych chwil i czerpania z tego pięknego czasu bycia dzieckiem jak najwięcej wspaniałych doświadczeń i wspomnień. Ślę Wam wszystkim serdeczne uściski i całusy. Wychowawczyni:)

25.05.2020

Drodzy Uczniowie, zapraszam na lekcję wychowawczą, która odbędzie się 29.05 (piątek) o godz. 12.00 (po geografii). K. Juszczyk

13.05.2020

Zapraszam moich uczniów na lekcję wychowawczą w piątek 15.05.2020 o godz. 12.00 (po geografii). K. Juszczyk

05.05.2020

Zapraszam na zebranie informacyjne z rodzicami w aplikacji Zoom (Id i hasło jak do muzyki) w czwartek 7.05. o godz. 17.00. Proszę do tego czasu zapoznać się z ocenami dziecka zamieszczonymi w dzienniku elektronicznym. Pozdrawiam i do zobaczenia. K. Juszczyk

28.04.2020
Zapraszam moich uczniów na krótkie spotkanie wychowawcze w środę 29.04 o godz. 13.10 (po języku polskim) K. Juszczyk

 

24.04.2020 r.
Zapraszam na lekcją wychowawczą dziś o godz. 12.00. K. Juszczyk

Moi Uczniowie! Serdecznie witam Was po świętach. Zapraszam na spotkanie w aplikacji zoom jutro  (piątek) o godz. 12.00.
Tym razem porozmawiamy o motywacji. Możecie przygotować się do spotkania poprzez obejrzenie na kanale You Tube krótkiego filmiku.
Wpisz: „ Motywacja-co to jest i po co?”  Zastanówcie się, co zwykle motywuje Was do działania . Opowiecie mi o tym  jutro. 
Do zobaczenia! Wasza wychowawczyni :)

 

Drodzy Rodzice, kochani Uczniowie.
Z okazji nadchodzących Świąt Wielkiej Nocy życzę zdrowia, spokoju i radości w gronie najbliższych oraz optymizmu,
który jest nam wszystkim bardzo potrzebny. Zachęcam, aby dzieci odpoczęły od komputerów, pomogły w wiosennych porządkach i włączyły się
do świątecznych przygotowań, ale też spędzały możliwie dużo czasu na świeżym powietrzu (oczywiście na podwórku).
Jeśli nie nastąpi żadna zmiana dotycząca edukacji zdalnej, zajęcia odbywać się będą według planu od 15.04.2020 r. (środa).
 Pozdrawiam serdecznie i tak jak obiecałam, moim kulinarnym talentom przesyłam przepis na blok czekoladowy. 

Blok czekoladowy
Składniki:
1 kostka margaryny
1 szklanka cukru
6 łyżek wody
2 łyżki kakao
3 paczki herbatników
Kilka orzechów (włoskich lub laskowych)
25 dkg mleka w proszku
garść rodzynek
Sposób wykonania:
1. Rozpuść margarynę w dużym rondelku, dodaj cukier, 6 łyżek wody i kakao  - mieszając zagotuj.
2. Gdy masa kakaowa przestygnie dodaj namoczone rodzynki, pokruszone herbatniki (połam je niezbyt drobno) , orzechy oraz mleko w proszku
i dokładnie wymieszaj. 
3. Przełóż masę do podłużnej foremki wyłożonej folią spożywczą lub pergaminem, wyrównaj masę u góry  i wstaw na 1 godz. do lodówki.
Smacznego!

 
Murzynek
Przygotuj składniki:
2 szklanki mąki pszennej
1 margaryna (np. Kasia:))
1,5 szklanki cukru
7 łyżek mleka
3 łyżki kakao
1 łyżka proszku do pieczenia
4 jajka
Wiórki kokosowe
Sposób wykonania:
1. Rozpuść w sporym rondelku margarynę
2. Do rozpuszczonej margaryny dodaj cukier i kakao, mieszając od czasu do czasu zagotuj. Pół szklanki masy odlej na polewę.
3. W czasie gdy masa kakaowa będzie stygnąć, oddziel białka od żółtek i  ubij pianę z białek. W tym wypadku piana nie musi być bardzo sztywna.
4. Do lekko przestygniętej masy kakaowej dodaj mąkę, proszek do pieczenia, żółtka, na koniec pianę z białek i mleko.
Wszystkie składniki dokładnie wymieszaj (możesz użyć miksera).
5. Wysmaruj formę masłem (ja używam formy podłużnej, ale może być każda inna), posyp ją równomiernie bułką tartą a następnie przelej ciasto do formy.
6. Wstaw do piekarnika nagrzanego do180 stopni i piecz około 45 minut.
(Jeśli zauważysz kilka minut wcześniej , że ciasto jest już wyrośnięte i ładnie zarumienione, koniecznie je wyjmij)
7. Po wyjęciu ciasta odczekaj kilka minut, następnie z pomocą osoby dorosłej przełóż ciasto na talerz, lub deskę,
posmaruj je pozostawioną w szklance masą i posyp wiórkami kokosowymi.
Bardzo proszę, żebyście byli ostrożni podczas pracy, uważajcie, żeby się nie poparzyć i pamiętajcie, żeby po całej akcji POSPRZĄTAĆ
Dobrej zabawy i Smacznego:)

1.04.2020 r.

Zdalna lekcja z wychowawcą w celu podsumowania pierwszego tygodnia lekcji zdalnych - piątek, godz.12.00 - po geografii -
Zapraszam i czekam na Was. K. Juszczyk

Drodzy Uczniowie! Informuję, że TVP uruchomiła lekcje przygotowane we współpracy z Ministerstwem Edukacji Narodowej,
które emitowane są od poniedziałku do piątku na kanałach TVP Sport, TVP Rozrywka, TVP Kultura i TVP 3.
Dziś cykl lekcji dla klasy VI od godz. 10.00 na TVP 3. Popołudniami są powtórki.
Zachęcam Was do oglądania w miarę możliwości lekcji adresowanych do Was,
niektóre z nich są bardzo ciekawe, pomogą Wam utrwalić poznane wiadomości. 

27.03.2020 r.
Za Wami pierwsze zdalne lekcje z nauczycielami, mam nadzieję, że aplikacja u wszystkich działa poprawnie.
Gdyby pojawiły się  jakieś problemy techniczne proszę o informację, spróbujemy temu zaradzić :)
Jednocześnie dziękuję Wam za zastosowanie się do zasad, które ustaliliśmy, mam informację,  że jesteście bardzo skupieni i zdyscyplinowani
podczas lekcji zdalnych. Brawo!
Przypominam, że w świetle obecnej sytuacji priorytetem jest zdrowie Wasze i Waszych najbliższych,
dlatego jeśli ktoś nie może poradzić sobie z wybranymi zadaniami, pewnych rzeczy nie rozumie lub nie może liczyć na pomoc domowników,
to proszę nie dramatyzować, wykonać zadania zrozumiałe a o pozostałe zapytać podczas lekcji zdalnej.
Pozdrawiam serdecznie, życzę miłego weekendu. K. Juszczyk

26.03.2010 r.

Moi kochani! Bardzo się cieszę, że wszystkim udało się wczoraj zalogować , cieszę się, że mogłam się z Wami spotkać, usłyszeć Was i zobaczyć Wasze buzie
(szkoda, że nie wszystkim udało się uruchomić kamerkę). Takie spotkania będziemy sobie robić przynajmniej raz w tygodniu.
Mam świadomość, że różnie znosicie sytuację, w jakiej się znaleźliście, macie prawo do rozmaitych emocji, bo sytuacja jest niecodzienna i w dodatku nie wiemy,
ile czasu może potrwać ta przymusowa izolacja. Chciałabym, żebyście obejrzeli filmiki:  „Zmiana – stały element życia”(odcinek1),
oraz „Stres – wróg czy przyjaciel ?”(odcinek 2).  (Znajdziecie je na kanale Youtube, są to filmy zrealizowane w ramach projektu Edukacja dla Pracy).
Filmy przedstawiają różne sytuacje, które są elementem naszego życia (zmiana otoczenia, nowa szkoła, przeprowadzka, kolejna  praca itd.)
oraz postawy i reakcje poszczególnych osób na określone czynniki. Każdy z nas jest inny, dlatego inaczej reagujemy na pewne zdarzenia. Jak zauważyłam,
niektórzy z Was są bardzo zadowoleni z pobytu w domu, ponieważ realizują swoje „wirtualne pasje”, czyli godzinami grają w gry komputerowe.
Inni tęsknią za kolegami i koleżankami, jeszcze inni za szkołą i czują się w tym wszystkim zagubieni.
Pozwólcie, żeby ta zmiana miała pozytywne dla Was skutki.
Doceńcie czas spędzony z rodziną, odkrywajcie talenty (piszcie wiersze, piosenki, wspólnie z najbliższymi pooglądajcie zdjęcia , ugotujcie coś dla domowników),
włączcie się do obowiązków domowych. I przede wszystkim nie zatruwajcie się oglądaniem i słuchaniem wiadomości, ponieważ te wszystkie statystyki
 nie są Wam do niczego potrzebne, a jedynie mogą przysporzyć niepotrzebnego lęku. Chciałabym, żebyście po obejrzeniu filmików w punktach napisali
w jaki sposób Wy radzicie sobie ze stresem. Będziemy o tym rozmawiać podczas następnego spotkania „na żywo”. Bardzo serdecznie pozdrawiam Was
i Wasze rodziny. K. Juszczyk

 Uwaga! Zajęcia z aplikacją Zoom rozpoczynają się od jutra a ja zapraszam Was do próbnego przetestowania aplikacji już dziś o godz. 17.00.
Przygotujcie się 10 minut wcześniej, uruchomcie krok po kroku aplikację Zoom, wpiszcie Kod dostępu ID: 399-709-6271 i czekajcie na połączenie.
Do zobaczenia:)
Ważna informacja! Od dnia 25.03.2020 r. zadania do samodzielnego wykonania znajdziecie w zakładce klasowej "Lekcje zdalne".
radości w gronie najbliższych oraz optymizmu, który jest nam wszystkim bardzo potrzebny. Zachęcam, aby dzieci odpoczęły od komputerów, pomogły w wiosennych porządkach i włączyły się do świątecznych przygotowań, ale też spędzały możliwie dużo czasu na świeżym powietrzu (oczywiście na podwórku).

 

Język polski, p. Małgorzata Święconek, data: 23.03.2020r.  

1.Proszę o czytanie lektury – J.R.R.Tolkien  „Hobbit, czyli tam i z powrotem” Po przeczytaniu każdego rozdziału napisz  krótką notatkę dotyczącą treści , notatka powinna być w zeszycie przedmiotowym..

 

2.Przeczytaj tekst pt. „Wielka wyprawa Ciumków”, wykonaj polecenia 1 i 4 str.183/184. Odpowiedzi  napisz w programie WORD i prześlij do sprawdzenia na mój mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  Każda praca zawsze powinna być podpisana imieniem i nazwiskiem oraz u góry strony powinna być umieszczona informacja z numerem ćwiczenia oraz stroną, na której ćwiczenie się znajduje.

 

Biologia:, nauczyciel p. A. Kabzińska, data: 23.03.2020 r. 

Temat: Gady- kręgowce, które opanowały ląd 

Proszę się zapoznać z treścią tematu z podręcznika, zwracając uwagę na przystosowania płazów do życia na lądzie.

 

 Geografia, nauczyciel p. A. Świstak, data: 23.03.2020 r. 

1. Przeczytaj rozdział „Rolnictwo Danii i Węgier” str. 98-103. 

2. Na stronie FB Geografia A. Świstak  - grupy klas 6 otwórz i przejrzyj przesłaną prezentację. (jeżeli jeszcze nie jesteś zapisany to proszę to zrobić, jest to dla mnie jedyna możliwość przesyłać Wam karty pracy i prezentacje.) 

3. Przepisz notatki do zeszytu. 

4.Wykonaj ćw. 1i 2 str.65 

5. Wykonaj ćw. 3, 4, 5, 6 str. 67 zrób zdjęcie i prześlij na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. podpisane imieniem i nazwiskiem.

 Czas pracy -27.03.2020r.

  

Historia - od 23.03 2020r. do 27.03.2020r. 

Proszę opracować ustnie temat: Oświecenie w Europie. (str. 132 –137 podręcznik) 

Pisemnie: ćwiczenia z zeszytu ćwiczeń str. 66 – 68 oraz dla chętnych Miniprojekt ze str. 137 z podręcznika – indywidualnie.

 

Ocenę można otrzymać za wykonanie pisemne miniprojektu ze str. 131 lub 137, bądź jednego i drugiego – chętni. Wszyscy proszeni są o wysłanie zdjęcia z prawidłowo wykonanymi ćwiczeniami ze str.67  Adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

Matematyka, nauczyciel p. Mieczysław Włóka, data 20.03.2020 r.

 

Na początku przypomnienie

 

Procent:https://www.youtube.com/watch?v=7XMtByHlDbo&feature=emb_rel_end

 

zamiana na ułamek: https://www.youtube.com/watch?v=bTF6q8wbfwM

 

Po zapoznaniu się z zagadnieniem zamieść w zeszycie przynajmniej jeden przykład z poniższych podpunktów:

 

1 Obliczanie procentu danej liczby

 

https://www.youtube.com/watch?v=Pnq5WCdHFrQ&list=PLef0yBMrEiIjsJrQoM3T1pd6qiwgbO4ML&index=3

 

2. Obliczanie liczby, gdy dany jej procent

 

https://www.youtube.com/watch?v=-1LI5ArERNY&list=PLef0yBMrEiIjsJrQoM3T1pd6qiwgbO4ML&index=4

 

https://www.youtube.com/watch?v=eJ1S4aKTsrs

 

3. Podwyżki wartości

 

https://www.youtube.com/watch?v=vbVCK3qc7Is&feature=emb_rel_end

 

4. Obniżki wartości

 

https://www.youtube.com/watch?v=h7iXgdJaSYk

 

Rozwiąż zadania nr. 2, 5, 7, 9 str. 195 oraz 11, 12, 14,17 str. 196. Pamiętaj!!! Masz do dyspozycji podręcznik od str. 191.Rozwiązania proszę przesyłać na adresTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do 23.03.2020 r. cd 24.03.2020 r.

 Pozdrawiam Mietek Włóka

 

 Muzyka, klasaVI,  nauczyciel p. Katarzyna Juszczyk, data: 19.03.2020 r. 

Na ostatnich lekcjach poznaliście grupę instrumentów dętych drewnianych, oraz grupę instrumentów dętych blaszanych. Wiem, że nie macie w domu podręczników, ale przygotowałam Wam zadania, z którymi poradzicie sobie na podstawie notatek w zeszycie, oraz wspomnień z zajęć. Myślę, że prezentacja i omówienie instrumentu podczas lekcji przez Paulinkę również Wam w tym pomoże.  

1. Rozwiąż krzyżówkę. Dla ułatwienia w każdym haśle umieściłam jedną literę .

 

 

 

1.

 

 

 

A

 

 

 

 

 

 

2.

C

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

T

 

 

 

 

4.

 

 

 

T

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

N

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

  

Y

 

7.

 

 

T

 

 

 

 

 

 

8.

 

Ł

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

G

 

 

 

 

 

 Przerysuj krzyżówkę do zeszytu i wpisz we właściwe pola odpowiedzi na poniższe zagadnienia: 

1.Ruchomy element, który służy do zmiany wysokości dźwięku puzonu. 

2………głosowa. Z niej wydobywa się dźwięk. 

3. Instrument dęty drewniany, występuje w wielu odmianach. 

4. Przyciski regulujące przepływ powietrza w trąbce. 

5. Instrument dęty drewniany wykorzystywany w często w orkiestrach rozrywkowych. Skonstruował go Adolf Sax. 

6. Ogólna nazwa instrumentów dętych. 

7. Część instrumentu w którą muzyk wdmuchuje powietrze. 

8. Do wyciszania dźwięku instrumentów dętych blaszanych. 

9. Instrument dęty drewniany z podwójnym stroikiem o ciepłym, miękkim brzmieniu. 

                 

                       Nie przepisuj zagadnień, otrzymasz je do wklejenia po powrocie do szkoły. 

 

Litery z niebieskich pól czytane od góry do dołu utworzą hasło.

 

3). Wpisz w wyszukiwarce na platformie YouTube hasło, które było rozwiązaniem krzyżówki z dopiskiem Instytut Muzyki i Tańca. Obejrzyj filmik, postaraj się zapamiętać jak najwięcej szczegółów dotyczących instrumentu. 

4). Zapisz hasło w zeszycie i na podstawie obejrzanego filmu oraz  korzystając ze słowniczka muzycznego lub Wikipedii w kilku zdaniach opisz instrument. 

5). Posłuchaj piosenki „Bo on gra na saksofonie” (piosenka dostępna na platformie YouTube. Wpisz: Bo on gra na saksofonie z dopiskiem Psp Grodków). W wolnej chwili możesz nauczyć się jednej zwrotki i refrenu na pamięć, piosenka będzie w przyszłości zaliczana przez Was na ocenę.  

6). Wiele utworów z repertuaru muzyki klasycznej wykorzystywanych jest do muzykoterapii, czyli leczenia różnych schorzeń, poprawiania nastroju i kondycji poprzez słuchanie muzyki.  Połóż się wygodnie i z zamkniętymi oczami wysłuchaj utworu skomponowanego przez Jamesa Hornera w interpretacji solowej na instrumenty dęte. Na pewno poznasz ten utwór. Wpisz na kanale Youtube: My heart will go on- James Horner. Spróbuj rozpoznać instrumenty solowe, jakie słyszysz w kompozycji. Wykonaj rysunek odzwierciedlający  nastrój wysłuchanego utworu, oraz to, co podczas słuchania podsunęła ci wyobraźnia. W czasie wykonywania pracy nadal możesz słuchać tego utworu, dzięki temu odprężysz się i zrelaksujesz. Rysunku nie wyrzucaj! Złóż go i wsuń do zeszytu. Po powrocie do szkoły pooglądamy i zinterpretujemy wszystkie prace. 

 

Zadania przewidziane są na 2 godziny lekcyjne, część zrób w tym tygodniu, drugą część w przyszłym.

  

Dla chętnych: Referat lub prezentacja multimedialna pt.: 

„Instrumenty dęte drewniane”.

 

Jest to praca dla osób, które chciałyby wykonać zadanie dodatkowe na 6. Referat powinien zawierać najważniejsze informacje dotyczące grupy instrumentów dętych, można go uatrakcyjnić zdjęciami. Prezentacje multimedialne proszę wykonać czytelną czcionką z wyodrębnionymi najważniejszymi informacjami. Dołączcie zdjęcia i dźwięki.  Robiliście takie prace już wiele razy, więc znacie moje oczekiwania. Zachęcam do korzystania z różnych źródeł wiedzy. Czas wykonania – do 15.04. 2020.

 

Pozdrawiam. K. Juszczyk

  

Język angielski, nauczyciel p. Małgorzata Stanek-Kozłowska, data:18.03.2020 r

1) obejrzeć filmik nr 1:

https://ed.ted.com/lessons/the-benefits-of-good-posture-murat-dalkinic#watch

i udzielić pisemnej odpowiedzi (między 7 a 10 zdań) na pytanie:
What should/have to/ shoulnd't you do to keep your spine in a good condition/healthy?

(pomysły na odpowiedź zaczerpnij z filmu bezpośrednio lub wywnioskuj na jego podstawie; możesz też zaproponować coś od siebie). 

2) obejrzeć filmik nr 2:

https://ed.ted.com/lessons/the-history-of-tea-shunan-teng/review_open#question-1

i po jego wysłuchaniu/obejrzeniu udzielić odpowiedzi na poniższe pytania:

1. When was tea first consumed as a beverage / a drink?

a) 1500 years ago

b) 1300 years ago

c) 20000 years ago

d) 15000 years ago

2. In what Chinese dynasty was the tea plant first transported to Japan?

a) Tang

b) Qing

c) Ming

d) Yuan

3. In what dynasty did the Emperor change tea making from pressed form to the loose leaves we use today?

a) Tang

b) Qing

c) Ming

d) Yuan

4. The British originally traded what for tea?

a) Gold

b) Opium

c) Wool

d) Silver

5. Along with tea, what are the other two essential goods China exported?

a) Opium and silk

b) Opium and porcelain

c) Silk and porcelain

d) Silk and jade 

3) powtarzać II formy czasowników nieregularnych - te z kserówki; jeśli nie macie to poproście o zdjęcie na grupie:). Jeśli już koś te formy zna, może zabrać się za naukę form III, będą potrzebne w następnym dziale:)

4) wykonaj ćwiczenia powtórzeniowe ze stron 76-77 z książki (poza 5 i 6).
Ćwiczenia numer 3,4,7,9 i 10 realizuj pisemnie w zeszycie zgodnie z poleceniami. w ćwiczeniu 11 udziel własnych odpowiedzi pisemnych na pytania (w zeszycie), pamiętaj o przepisaniu pytań.
termin wykonania zadań do 22.03.2020 (niedziela, do północy;) ). zdjęcia z wykonanymi ćwiczeniami w zeszycie, w tym odpowiedzi do wyżej zaleconych filmików, proszę nadsyłać na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

 Informatyka, nauczyciel p. Tomasz Deka, data: 17.03.2020 r.

Proszę wykonać dwa wybrane zadania z zadań podsumowujących rozdział „Stosujemy multimedia w środowisku programowania Baltie”, znajdujących się na stronach 56 – 58 podręcznika.

Osoby chętne mogą dodatkowo wykonać zadanie z działu 

„Dla zainteresowanych” – strony 59 i 60.

 

Czas pracy do 25.03.2020 r.

 Wychowanie fizyczne, nauczyciel p. Artur Lipiński, data: 17.03.2020 r.

Pamiętajcie, że najlepszym sposobem, aby zadbać o swoje zdrowie jest:

- aktywność fizyczna z daleka od dużych zbiorowisk ludzi,

- zbilansowana dieta oparta o niskoprzetworzone produkty,

- odpowiednia ilość snu

- szczególne dbanie o higienę osobistą i najbliższego otoczenia.

 Uczniowie w trosce o wasze zdrowie nie zapominajcie o codziennej aktywności fizycznej, poświęćcie jej chociaż 15 min. dziennie. Każdy wysiłek musi zostać poprzedzony rozgrzewką. 

Przykładowy zestaw ćwiczeń:

Rozgrzewka: Trucht w miejscu (lub pajacyki), wymachy ramion w różnych płaszczyznach, krążenie bioder, wymachy nóg.

Część główna:
- pompki 10 razy,
-  przysiady 12 razy
- deska 30 sek.                               
- brzuszki 12 razy,                  
- „grzbiet”12 razy                                

Na koniec nie zapomnijcie o ćwiczeniach rozciągających (np. skłon tułowia w siadzie rozkrocznym).
To tylko przykładowy zestaw ćwiczeń, wykorzystajcie przybory, które macie dostępne w domu, np. skakanki i ćwiczenia, które są Wam znane z lekcji wychowania fizycznego.

Ćwiczenia znajdziecie na stronie https://wordwall.net/pl/resource/900923/wychowanie-fizyczne/lekcja-wfu-w-domu-wykonaj-%c4%87wiczenia

 

 J. angielski, nauczyciel p. Małgorzata Stanek - Kozłowska, data: 16.03.2020 r.


1.Utrwalać słownictwo dotyczące schorzeń i objawów chorobowych, urazów i kontuzji oraz porad prozdrowotnych i medycznych.
2. Tworzyć konstrukcje zdaniowe z "should/shouldn`t/have to/don`t have to" w ćwiczeniówce (str. 48,49).
3. Uzupełnić ćwiczenia od str. 44 (dział 5), poza str. 47.

 

Matematyka, nauczyciel p. Mieczysław Włóka, data: 16.03.2020 r.
Powtórzenie. Przeczytaj o procentach z podręcznika str. 186 do 190.
skorzystaj z linku i podobnych lekcji tego autora:
https://www.youtube.com/watch?v=tmDN1ljp5_Y&list=PLTic3Nb5SMfNnmlLhWprwbcbbSTz0_8Xe&index=3
Quiz: quizizz.com/join/quiz/5e6d6d65a563ee001b44fad0/start?referrer=5aa677689a0b060019239f5b
Quiz dla chętnych: quizizz.com/join/quiz/5e6d7121de5add001de3ca22/start?referrer=5aa677689a0b060019239f5b

Dodatkowe zestawy dostępne na wsipnet po przesłaniu swojego adresu na e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Język polski, nauczyciel p. Małgorzata Święconek, data:16.03.2020 r.

1.Proszę o przeczytanie lektury – J.R.R.Tolkien  „Hobbit, czyli tam i z powrotem” Po przeczytaniu każdego rozdziału napisz  krótką notatkę dotyczącą treści , notatka powinna być w zeszycie przedmiotowym.. LEKTURĘ BĘDZIEMY OMAWIAĆ ZARAZ PO POWROCIE DO SZKOŁY !

2.Przepisz kolorowym długopisem zasady pisowni wielką i małą literą – podręcznik str.178  , 179  i 181. Wykonaj ćwiczenia 1,2,3 str.178/179 , ćwiczenia 4,5,6,7,8 str.180/181 z podręcznika. W zeszycie ćwiczeń ćwiczenia ze stron 85-88.

3.Przeczytaj tekst pt. „Wielka wyprawa Ciumków”, w zeszycie wykonaj polecenia 1,2,3,4 str.183/184.

4.Przepisz kolorowym długopisem zasady pisowni wyrazów z ą i ę ze stron 204 , 205 i 206. Wykonaj ćwiczenia 1,2,3,4 str.204/205; ćwiczenia 6,7,8,9,10 str. 206/207 z podręcznika. W zeszycie ćwiczeń ćwiczenia ze stron 89-93

  

Technika, nauczyciel p. Agnieszka Staniaszek, data: 16.03.2020 r.

 Dokonaj poprawy ćwiczeń z rysunku technicznego - wymiarowanie ( ćwiczenie 5 str. 50 i ćwiczenie 6 przykład 1 str. 51)

Plastyka, nauczyciel p. Agnieszka Staniaszek, data: 16.03.2020 r.
Wykonaj zaległe prace plastyczne 

Czas pracy do 25.03.2020

 

 Historia, nauczyciel p. Barbara Patura, data: 16.03.2020 r.
Proszę opracować ustnie temat: Monarchia Parlamentarna w Anglii. (str. 127 –131 podręcznik)
Pisemnie: ćwiczenia z zeszytu ćwiczeń str.64 – 65 oraz na kartce dla chętnych Miniprojekt ze str. 131 z podręcznika.

 

Biologia, nauczyciel p. Anita Kabzińska, data:16.03.2020 r.

Odpowiedz pisemnie w zeszycie: czas do 20 marca

1. Dlaczego płazy w Polsce są objęte ochroną gatunkową?

2.Główne zagrożenia i sposoby ochrony płazów

 

Geografia, nauczyciel p. Agnieszka Świstak, data: 16.03.2020 r.

Powtórz i utrwal:

1. Mapa fizyczna Europy korzystając z aplikacji: https://online.seterra.com/pl/vgp/3453

2. Kraje Europy korzystając z aplikacji: https://online.seterra.com/pl/vgp/3022

czas pracy do 20.02.2020r.

3. Przeczytaj informacje: Dania (str.96/podręcznik), Węgry (str.97/podręcznik), Francja (str.106/podręcznik)  

 czas pracy do 25.03.2020r.

To my

  • dsc_0327a
  • dsc_0331a
  • dsc_0333a
  • dsc_0335a
  • dsc_0339a
  • dsc_0343a

Logowanie

Kontakt

Sekretariat Budynek B

Czynne: 7:30 - 14:30

tel. 44 615-41-36

Sekretariat Budynek A

Czynne: 8:00 - 10:00

tel. 607-033-582

Dyrektor szkoły

tel. 501-636-957

1% dla SP Rozprza

Dzwonki w szkole

1 godzina lekcyjna 8.00 - 8.45
2 godzina lekcyjna 8.55 - 9.40
3 godzina lekcyjna 9.50 - 10.35
4 godzina lekcyjna 10.45 - 11.30
obiad
5 godzina lekcyjna 11.40 - 12.25
obiad
6 godzina lekcyjna 12.45 - 13.30
7 godzina lekcyjna 13.35 - 14.20
8 godzina lekcyjna 14.25 - 15.10

 

Zaprogramuj przyszłość

Certyfikaty

Przydatne linki

Szukaj