31.03.20 r.

Szanowni Państwo, bardzo proszę, aby w trakcie spotkań online uczniowie mieli włączoną kamerę. Jest to zarządzenie Pani Dyrektor.

Ewa Szulc

30.03.20 r.

Szanowni Państwozmieniają się zasady umieszczania informacji dla uczniów. W zakładce klasowej znajduje się teraz ZAKŁADKA „LEKCJE ZDALNE”. W niej będą przedstawiane zadania i ćwiczenia dla dzieci z podziałem na przedmioty. Pozdrawiam.

Ewa Szulc

Praca dla dzieci na poniedziałek ( 30.03.20 r.)

1.Zapoznać się z tekstami  z podręcznika  ( s. 77 i 78).

2. Napisać w zeszycie do języka polskiego datę. 

3.Pisemnie ćwiczenie 3, s. 78. Wykonać zdjęcie i przysłać.

4. Pisemnie ćwiczenie 1 lub 2  ze strony 56 (ćwiczeniówka do języka polskiego ) .

5. Pisemnie zadanie 1 i 7 z podręcznika do matematyki (s. 46 i 47). 

6.Pisemnie ćwiczenie 1, s. 43 ( ćwiczeniówka do matematyki). 

7. Zapraszam na spotkanie online o 18.00. Będzie potrzebny podręcznik do języka polskiego,  zeszyt i długopis.

Ewa Szulc

Religia (30.03.2020 r.)

Kontakt Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Messenger albo  przez wychowawcę

T: Wyznanie grzechów oczyszczeniem serca – podręcznik str. 82 -83

Przeczytaj korzystając z linku lub podręcznika str.82 https://www.jednosc.com.pl/strefakatechety/images/zdalne-lekcje-religii/sp3/tem_35_Podrecznik_kl_3_SP_Jezus_jest_z_nami.pdf

Zastanów się : Jak nazywa się sakrament w którym wyznajemy grzechy?

Dlaczego wyznajemy nasze grzechy?
Wykonaj ćwiczenia na stronie 72 i 73.

Zachęcam do obejrzenia:

https://www.youtube.com/watch?v=_S0JxfMD9pY

https://www.youtube.com/watch?v=rmj7keqSERM

Formuły spowiedzi uczymy się z książeczki Boży Baranek

Powodzenia 😊

Język angielski (30.03.2020 r.)

Powtórzyć słownictwo dotyczące pogody, pomieszczeń, czynności. Powtórzyć słowa piosenek z podręcznika – o pogodzie i rymowanki (tej, w której tata stał na głowie), przygotować się do spotkania ze mną – wtorek godzina 16.00 (ID 267 979 324). Proszę mieć uszykowane książki, ćwiczeniówki, prace które do tej pory zadałam i zeszyty😊 i słuchać rodziców proszę😊😊.

 Zestaw ćwiczeń korekcyjnych od Pana Marusińskiego (28.03.20r.)

https://drive.google.com/file/d/1uaqdUC07It65QOW3tDLKbhsq3ehfl_IE/view?usp=sharing

Ewa Szulc

Praca dla dzieci na piątek ( 27.03.20 r.)

1.Zapoznać się z tekstem  z podręcznika  ( s. 75 i 76).

2. Napisać w zeszycie do języka polskiego datę. 

3.Utworzyć rodzinę wyrazu: żyć. Wykonać zdjęcie i wysłać nauczycielowi.

4. Pisemnie ćwiczenia  ze strony 54 i 55 (ćwiczeniówka do języka polskiego ) .

5. Przeanalizować zadanie 1 z podręcznika do matematyki (s. 45). 

6.Pisemnie ćwiczenia ze strony 42 ( ćwiczeniówka do matematyki). Wysłać zdjęcie.

7. Zapraszam na spotkanie online o 18.00. Będzie potrzebny podręcznik do matematyki, zeszyt i długopis.

Ewa Szulc

Praca dla dzieci na czwartek ( 26.03.20 r.)

1.Zapoznać się z tekstem  z podręcznika  ( s. 72 i 73).

2. Napisać w zeszycie do języka polskiego datę. 

3.Przepisać informację z zielonej ramki (s. 74 ). Wykonać ćwiczenie 2 i 3 ( s. 74). Przedstawić te prace nauczycielowi.              ( przesłać zdjęcie).Ocena będzie wystawiona według tych samych kryteriów, które stosowane były w klasie.

4. Pisemnie ćwiczenie  ze strony 52 i 53 (ćwiczeniówka do języka polskiego ) .

5. Przeanalizować zadania z podręcznika do matematyki (s. 44 ). 

6.Pisemnie ćwiczenia ze strony 41 ( ćwiczeniówka do matematyki ). 

25.03.20 r.

Dziękuję bardzo  za aktywny udział w dzisiejszym spotkaniu online.

Ewa Szulc

Szanowni Państwo!

25 marca 2020 r. o godz. 18.00 odbędzie się spotkanie przy pomocy aplikacji ZOOM. Zachęcam wszystkich do uczestnictwa.

 W razie problemów proszę o kontakt. 

Ewa Szulc

 Praca dla uczniów na wtorek ( 24.03.20 r.) 

1.Zapoznać się z tekstem  z podręcznika  ( s. 68 i 69).

2. Napisać w zeszycie do języka polskiego datę. 

3. Wykonać ćwiczenie 3 ( pisemnie; s. 69, podręcznik ).

4. Pisemnie ćwiczenie 1 i 2 ze strony 50 (ćwiczeniówka do języka polskiego ) .

5. Przeanalizować zadania z podręcznika do matematyki (s. 42 ). 

6.Pisemnie ćwiczenia ze strony 39 ( ćwiczeniówka do matematyki ). 

6. O 12.00  zapraszam uczniów na lekcję, do której podaję link. Trzeba go przekopiować do wyszukiwarki internetowej Google.

https://bit.ly/2QCkGz6

Religia ( zadanie na bieżący tydzień)

Spróbuj swoich sił w teleturnieju na Wielki Post :)

 Link:  https://wordwall.net/pl/resource/935916

W bieżącym tygodniu  spróbujemy odbyć spotkanie  za pomocą aplikacji ZOOM. O szczegółach poinformuję Państwa w najbliższym czasie.

Ewa Szulc

Praca dla uczniów na poniedziałek ( 23.03.20 r.) 

1.Zapoznać się z komiksem  z podręcznika pt.  O Wiośnie, która się spóźniała ( s. 66 i 67).

2. Napisać w zeszycie do języka polskiego datę. 

3. Wykonać ćwiczenie 1 i 2 ( pisemnie; s. 67, podręcznik ).

4. Pisemnie ćwiczenie 1 i 2 ze strony 49 (ćwiczeniówka do języka polskiego ) .

5. Przeanalizować zadania z podręcznika do matematyki (s. 41 ).  Nawias to matematyczny znak pierwszeństwa.

6.Pisemnie ćwiczenia ze strony 38 ( ćwiczeniówka do matematyki ). 

7. Wpisać w wyszukiwarkę internetową : Test sprawdzający dla ucznia kończącego klasę III. Rozwiązywać zadania według instrukcji. 

Jeśli okaże się, że zadania są  trudne, proszę o telefon.

Dużo cierpliwości i wiary w lepsze jutro!

Ewa Szulc

13.03.2020 r.

Szanowni Państwo, w związku z zaistniałą sytuacją, istnieje konieczność, aby od 16.03.2020 r. codziennie wyznaczać dzieciom zakres materiału do wykonania w domu. Zadania i ćwiczenia będą sprawdzone bezpośrednio po przyjściu uczniów do szkoły. Proszę, aby wskazane  teksty literackie i prace pisemne były systematycznie realizowane. Ważne jest, by nie zostawiać pracy "na potem".  Uprzejmie proszę o przekazanie informacji tym rodzicom, którzy nie lubią zaglądać na stronę internetową. Jeśli będą niejasności, proszę o telefon.

Pozdrawiam serdecznie. 

Ewa Szulc

 

Praca dla dzieci na poniedziałek, tj. 16.03.20 r.

1. Zapoznać się z tekstami z podręcznika pt. Czas na przedwiośnie oraz Przedwiośnie ( s. 58 i 59).

2. Napisać w zeszycie do języka polskiego poniedziałkową datę. Pisemnie wykonać ćwiczenie 1 i 2 ze s. 59.

3. Wysłuchać  pieśni A. Mozarta pt. Wiosna i zilustrować plastycznie ( w zeszycie).

4. Pisemnie ćwiczenia ze strony 43 i 44 (ćwiczeniówka do języka polskiego ) .

5.Ustnie wykonać zadania z podręcznika do matematyki- s. 36 i 37.   

6. Pisemnie ćwiczenia ze strony 34 ( ćwiczeniówka do matematyki ).                                                                                                                                                                                                                                                                                                       Materiał do realizowania z jęz. angielskiego - od wtorku - przez pierwszy tydzień kwarantanny:

Utrwalać słownictwo - nazwy pomieszczeń, wyposażenia wnętrz, nazwy czynności, miejsca naturalnego występowania zwierząt, nazwy zwierząt, słownictwo związane z pogodą i zjawiskami atmosferycznymi, nazwy czynności, umiejętność opisywania co w danej chwili robię i gdzie się co znajduje w pomieszczeniu"
(Dążymy do umiejętności wykorzystania jak największej ilości elementów w zdaniach np.
It is rainy and I am sitting on the chair in the bathroom.
She is singing and standing on the head in the forest.
A dog is lying under the bed.
A frog is sitting on the rug in front of the wardrobe.)

Zdania nie muszą być aż tak zaawansowane, ani "logiczne/realne". Muszą być poprawne,mimo że czasem  śmieszne;)                                                                                                                                                                                                                                                      Religia : Utrwalić modlitwy obowiązujące przy spowiedzi.

Owocnej pracy, na wtorek podam kolejną partię materiału. Egzamin trzecioklasisty tuż, tuż.                                                            Można wysłać do mnie zdjęcie wykonanych ćwiczeń.

Ewa Szulc                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        Praca dla dzieci na wtorek, tj. 17.03.20 r.

1. Zapoznać się z tekstem z podręcznika pt. Poszukiwania wiosny ( s. 60 i 61).

2. Napisać w zeszycie do języka polskiego wtorkową datę. 

3. Obejrzeć kwiatki narysowane w książce i opisać jeden z nich ( w zeszycie).         

 W opisie uwzględnić wstęp ( przedstawić opisywanego kwiatka); rozwinięcie ( napisać jak wygląda, używając dużo przymiotników); zakończenie ( wyrazić  swoje zdanie o tym kwiatku). 

4. Pospacerować po podwórku i poszukać wiosny. Podzielić się refleksjami z Mamą.

4. Pisemnie ćwiczenia ze strony 45 (ćwiczeniówka do języka polskiego ) .

5.Ustnie wykonać zadania z podręcznika do matematyki (s. 38 ).   

6. Pisemnie ćwiczenia ze strony 35 ( ćwiczeniówka do matematyki ).  Rozwiązując ćwiczenia dzieci pamiętają o regule matematycznej:    Jeśli nie ma nawiasu, najpierw mnóż lub dziel, potem dodawaj lub odejmuj.                      Pomyślnej pracy, na środę podam kolejną partię materiału.   

Ewa Szulc   

 

Praca dla dzieci  na środę, tj. 18.03.2020 r.

1.Zapoznać się z tekstami  z podręcznika  ( s. 62 i 63).

2. Napisać w zeszycie do języka polskiego datę. 

3. Wykonać ćwiczenie 1 i 2 ( pisemnie; s. 63, podręcznik )

4. Wymienić trzy rodzaje chmur i o każdym napisać 2 zdania.

5. Obejrzeć rysunek przedstawiający obieg wody w przyrodzie.       

6. Pisemnie ćwiczenie 1,2.4,5 ze strony 46 i 47 (ćwiczeniówka do języka polskiego ) .

7.Przeanalizować zadania z podręcznika do matematyki (s. 39 ).   

8. Pisemnie ćwiczenia ze strony 36 i 37 ( ćwiczeniówka do matematyki ).  Zapamiętać, że morał to jest nauka, która płynie z doświadczeń i z literatury.

Dziękuję za zdjęcia, które potwierdzają systematyczną pracę dzieci.

Ewa Szulc                        

 

Praca dla uczniów na czwartek ( 19.03.20 r.) 

1.Zapoznać się z informacjami  z podręcznika  ( s. 64).

2. Napisać w zeszycie do języka polskiego datę. 

3. Wykonać ćwiczenie 2, 4, 5 ( pisemnie; s. 64, podręcznik )

4. Na podstawie tekstu napisać, w jaki sposób powstaje burza?

5. W wyszukiwarkę internetową wpisać: Matematyczne ZOO  . Rozwiązywać  te zadania, których jeszcze nie wykonywaliśmy w pracowni komputerowej.

6. Ćwiczyć - na swoim podwórku - kozłowanie piłki lewą i prawą ręką.

Ewa Szulc                        

Praca dla uczniów na piątek ( 20.03.20 r.) 

1.Zapoznać się z tekstem  z podręcznika pt.  Chlapacze ( s. 65).

2. Napisać w zeszycie do języka polskiego datę. 

3. Wykonać ćwiczenie 1,2,3 ( pisemnie; s. 65, podręcznik )

4. Pisemnie ćwiczenia ze strony 48 (ćwiczeniówka do języka polskiego ) .

5. Przeanalizować zadania z podręcznika do matematyki (s. 40 ).  

6. O 11.30 zapraszam uczniów na lekcję, do której podaję link. Trzeba go przekopiować do wyszukiwarki internetowej Google.

http://bit.ly/2Wy6MBQ

Lekcja dla uczniów klas 1-3: Kto więcej powie na jednym wydechu?

- ćwiczenia oddechowe,

- prosta gimnastyka języka,

- rymowanki, wyliczanki wymawiane na jednym wydechu.

Prowadzący: Elżbieta Kacprzak, współautorka serii Wielka Przygoda, logopeda

Pomoce, które uczniowie powinni przygotować: 2 słomki do napoi, piórka, piłeczka pingpongowa, 2 chusteczki kosmetyczne.

Język angielski

Witam. podsyłam Wam drogie dzieci kilka linków do słuchania i śpiewania. Mam nadzieję, że Wam się spodobają i miło spędzicie czas np. w weekend, lub dziś:) Pamiętajcie, że piosenki to świetny sposób nie tylko na spędzenie czasu ale też i naukę - na ćwiczenie wymowy, utrwalenie słownictwa i poznanie nowych wyrazów/zwrotów Piosenki są pogrupowane tematycznie. 

Dom

https://youtu.be/jUNTMKpoLAI

https://youtu.be/R9intHqlzhc

 Przyimki

https://youtu.be/xERTESWbqhU

https://youtu.be/uDGwhiwwxXA

https://youtu.be/5Tf0DLBkkzw

https://youtu.be/DHb4-CCif7U

 Opisy położenia przedmiotów

https://youtu.be/fhe7vQjQBxM

 Czynności wykonywane w chwili mówienia

https://youtu.be/Ja0xp2j_JhM

https://youtu.be/MNQMpFVrMOs

https://youtu.be/TR5RcutMu7c

 Pogoda

https://youtu.be/CHFlgePf9VU

https://youtu.be/CXKj7bm4Ops

https://youtu.be/DnGKfOX5bVQ

 I trochę nauki pisemnej, pamięciowej - książka str.79 - słowniczek (fioletowa część, rozdział 4: utrwalić, te, których nie znacie, proszę się nauczyć), ćwiczeniówka str.30 i 31 - proszę uzupełnić ćwiczenia na stronach; zasada, jak zawsze - KSIĄŻKI SĄ ZAMKNIĘTE W CZASIE UZUPEŁNIANIA ĆWICZENIÓWKI:)

I zadanie plastyczne - Kalendarz pogodowy: obserwuj pogodę przez wybrane przez siebie 3 dni. Zrób mała ilustrację i napisz mini dialogi do każdego obrazka o następującej treści:

A). What's the weather like today? (jaka jest dziś pogoda?)

B). it is….………..(tu podajesz informację, zgodnie ze stanem za oknem)

A). What are you doing now? (a co teraz robiszrobicie?)

B). I am .……../ We are ……. (ja..../ my...… + nazwa czynności, którą zdecydowaliście się przedstawić na obrazku). pamiętajcie, że w tym zdaniu czasownik nazywający czynność musi mieć końcówkę "-ing", np. "sleeping", "dancing", "eating", "reading" itp.

 

Powodzenia :) 
Termin wykonania powyższych czynności - wtorek 24 marca 2020.
(Piosenki i rymowanki możecie śpiewać i nucić później też. Jeśli znajdziecie coś fajnego, pamiętajcie, że możecie się wymieniać informacjami z kolegami z klasy.) :) 

Szanowni Państwo, w przyszłym tygodniu najnowsze informacje będę pisała na górze zakładki.

Życzę zdrowia i miłego weekendu.

Ewa Szulc

To my

  • dsc_0327a
  • dsc_0331a
  • dsc_0333a
  • dsc_0335a
  • dsc_0339a
  • dsc_0343a

Logowanie

Kontakt

Sekretariat Budynek B

Czynne: 7:30 - 14:30

tel. 44 615-41-36

Sekretariat Budynek A

Czynne: 8:00 - 10:00

tel. 607-033-582

Dyrektor szkoły

tel. 501-636-957

1% dla SP Rozprza

Dzwonki w szkole

1 godzina lekcyjna 8.00 - 8.45
2 godzina lekcyjna 8.55 - 9.40
3 godzina lekcyjna 9.50 - 10.35
4 godzina lekcyjna 10.45 - 11.30
obiad
5 godzina lekcyjna 11.40 - 12.25
obiad
6 godzina lekcyjna 12.45 - 13.30
7 godzina lekcyjna 13.35 - 14.20
8 godzina lekcyjna 14.25 - 15.10

 

Zaprogramuj przyszłość

Certyfikaty

Przydatne linki

Szukaj