Witam!

18.11.2020r. – Co słychać na zamku?

Etyka – zasady dobrego zachowania – proszę o przygotowanie: serwetki, talerzyka, oraz noża i widelca(mogą być plastikowe) oraz coś do jedzenia, co można łatwo pokroić np. plaster sera, wędliny;

Język polski:

- słuchanie opowiadania ,, Co słychać na zamku?” ;

- wprowadzenie literki ,,ó Ó” na podstawie wyrazów król, córka;

- zapis w zeszycie wyrazów ,, ó” niewymiennym: król, królowa, królewna, córka, wróbel, wiewiórka, jaskółka, która;

- wyrazy z ,, ó ” wymiennym np. zbiór – zbiory.

Matematyka:

- dodawanie i odejmowanie w zakresie 8

Edukacja przyrodnicza: Jak i z kim spędzam wolny czas?

Witam!

19.11.2020r. – Dworskie maniery.

Język polski:

- uważne słuchanie opowiadania ,, Magiczne słowa” K. Zagórskiej- rozmowa na jego temat;

- Swobodne wypowiedzi dzieci na temat przedstawionych na rysunkach zachowań dzieci w różnych sytuacjach (P.s.42);

- wykonanie ćwiczeń z Ćwiczeniówki s.70

Matematyka:

- wprowadzenie liczby 9 – ćwiczenia w pisaniu cyfry 9;

- wykonanie ćwiczeń z Ćwiczeniówki z matematyki s.59;

Technika : projektowanie sukni dla królewny – wyprawka + nożyczki+ mazaki, pastele lub kredki.

Do zobaczenia - Marzanna Kozłowska 

 

 

 

 

 

 

 



Dzień dobry !

17.11.2020r. – Zamek króla Kraka.

Język polski:

- czytanie tekstu ,, Wizyta” – podręcznik s.36;

- prowadzenie litery Z, z na podstawie wyrazów: zamek, Zyta – zapis w zeszycie;

- różne znaczenie słowa - zamek

-  wykonanie Ćw.2 s.38

Matematyka:

- układanie zadań tekstowych do ilustracji w ćwiczeniówce – rozwiązywanie ich;

- Z czego składa się zadanie? – zapis do zeszytu ułożonego zadania;

- zabawy matematyczne – będą potrzebne wycięte monety;

Muzyka :

- poznajemy nuty (wartości nut) – cała nuta, półnuta, ćwierćnuta, ósemka;

- zabawa muzyczna;

-zapoznanie się z tańcem menuet.

Do zobaczenia – Marzanna Kozłowska

  Dzień dobry!

16.11.2020r. – Narodziny smoka.

Język polski:

- słuchanie komiksu ,, Jajko niespodzianka” -  Podręcznik (s.32 i 33 ) ;

- próby samodzielnego opowiedzenia przygody Czubatki;

- układanie wyrazów i zdań i zapisywanie ich w zeszycie - Podręcznik (s.34 ) ;

- wykonanie ćwiczeń z  Ćwiczeniówki z literkami s.67;

Matematyka:

-proszę przygotować: pudełeczko z 40 fasolkami , mogą być kulki z plasteliny, niepotrzebne koraliki, nasiona itp.  oraz 9 gumek recepturek lub tasiemek związanych w pętle; będzie też potrzebna wyprawka + koperta.

- zadania z Ćwiczeniówki z klockami s.56 i 57;

- zbiór zadań s.24.

Plastyka:

- podkładka, aby nie ubrudzić stolika;

- piały karton, może być kartka papieru do ksero;

- kolorowy brystol – kolor -wasz ulubiony;

- farby plakatowe + pędzelek+ kubek z wodą;

Niektórzy nie połączyli się na w-f w piątek więc powtarzamy ten sam zestaw ćwiczeń.

W-f na godzinie czwartej – potrzebujemy bezpiecznej przestrzeni, jeśli jest ślisko ćwiczymy na boso- proszę przygotować 6 małych maskotek, skakanka; niećwiczący mogą obserwować zajęcia.

Do zobaczenia – Marzanna Kozłowska.



Witam ponownie.

13.11.2020r. – Smoczy świat

Zajęcia komputerowe: (Cała klasa na pierwszej godzinie - jeśli ktoś z drugiej grupy nie będzie mógł uczestniczyć będę dostępna również na godzinie piątej)  potrzebujemy dostępu do programu Paint.

Język polski:

- słuchanie tekstu ,, Biwak” -  Podręcznik (s.30 ) ;

- rozmowa na  temat ,, Co należy zabrać na biwak?;

- wprowadzenie litery j J  na podstawie wyrazów jama, Jacek;

- wykonanie ćw.1 i 3 w zeszycie;

- wykonaj ćwiczenia z  Ćwiczeniówki z literkami s.66;

Matematyka:

- wykonaj zadania z Ćwiczeniówki z klockami s.54 i 55;

- zabawa w dni tygodnia – proszę pomóc dzieciom przygotować 7 kartoników ( połowa kartki A4) na każdym zapisujemy drukowanymi literami, ciemnym mazakiem nazwy dni tygodnia.

W-f na godzinie czwartej – potrzebujemy bezpiecznej przestrzeni, jeśli jest ślisko ćwiczymy na boso- proszę przygotować 6 małych maskotek, skakanka; niećwiczący mogą obserwować zajęcia.

Pozdrawiam Marzanna Kozłowska

12.11.20r. – W muzeum ewolucji.

Język polski:

-słuchanie tekstu i wiersza -  (Podręcznik (s.27 i 28 ) – omówienie zasad zachowania w muzeum;

- próba poszukania odpowiedzi na pytanie: Dlaczego dinozaury wymarły?

- wykonanie w zeszycie ćw. 3 s.28;

- wykonaj ćwiczenia z  Ćwiczeniówki z literkami s.65;

- utrwalenie  litery C, c -wykonaj zadania – Kaligrafia s.32;

Matematyka:

- poćwicz dodawanie i odejmowanie w zakresie w zakresie 6

- w zeszycie narysuj 7 małych dinozaurów lub smoków; wykonaj zadania z Ćwiczeniówki z klockami s.53;

- wykonaj zegar z wyprawki – potrzebny będzie korek i pineska;

JĘZYK ANGIELSKI

Bardzo proszę, aby dzieci przynosiły na każdą lekcję zeszyt do j.ang. w trzy linie 16-kartkowy (będziemy coś rysować lub wklejać, z czasem dojdzie pisanie i przepisywanie). Brak zeszytu oznacza konieczność uzupełnienia brakującej lekcji. Książki i zeszyt powinny być podpisane i obłożone.

08.11.20r. - Zwierzęta sprzed milionów lat.

Język polski: ( jeśli jest taka możliwość obejrzyj album lub film dla dzieci o dinozaurach}

- wykonaj Ćw.1s. 23

- spróbuj narysować lub przekopiować z Podręcznika pterodaktyla;

- jeśli masz taką możliwość poszukaj informacji na temat pterodaktyla lub dowolnego dinozaura – zaprezentuj te ciekawostki w klasie;

- wykonaj zadania z Ćwiczeniówki z literkami s.63.

Matematyka:

- odpowiedz na pytania zamieszczone w Podręczniku w ćwiczeniu 1,2,3 s.24

- wykonaj zadania z Ćwiczeniówki z klockami s.51

- wpisz do zeszytu trzy linijki cyfry 0;

- zrób ćwiczenia ze zbioru zadań s.19;

Plastyka – plastelina + podkładka - ,,Plastelinowe dinozaury”- proszę o zdjęcie ( na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. – praca musi być podpisana);

W-f – kostium gimnastyczny + piłka.

09.11.20r. – Cytrynowe czary

Język polski:

- obejrzyj historyjkę obrazkową, wysłuchaj tekstu ,, Cytrynowe tajemnice”( Podręcznik s. 25 i 26)- wyszukaj w tekście literki ,, C, c”- spróbuj przeczytać te wyrazy;

-wykonaj ćwiczenia z  Ćwiczeniówki z literkami s.64;

- zapisz  w zeszycie wyrazy Cela cytryna – policz głoski i zaznacz samogłoski i spółgłoski; napisz w zeszycie po jednej linijce literki C i c oraz wyrazy – Cela, cytryna, kucyk- zwróć uwagę na łączenie liter;

- spróbuj się dowiedzieć jakie witaminy znajdują się w cytrynie;

- przygotuj sok z połowy cytryny ( jeśli możesz), pędzelek i karton.

Matematyka:

- wykonaj w zeszycie zadanie (Podręcznik 5,6 s.26 );

- wykonaj zadania z Ćwiczeniówki z klockami s.52;

- zrób ćwiczenia ze zbioru zadań s.20.

Wycinanie liczmanów z wyprawki (kasztany, żołędzie, szyszki, ( wyprawka, koperta, nożyczki) – zróbcie to dokładne i starannie.

 

 

 

 

Covid-19 Informacje

To my

  • dsc_0327a
  • dsc_0331a
  • dsc_0333a
  • dsc_0335a
  • dsc_0339a
  • dsc_0343a

Logowanie

Kontakt

Sekretariat Budynek B

Czynne: 7:30 - 14:30

tel. 44 615-41-36

Sekretariat Budynek A

Czynne: 8:00 - 10:00

tel. 607-033-582

Dyrektor szkoły

tel. 501-636-957

1% dla SP Rozprza

Dzwonki w szkole

1 godzina lekcyjna 8.00 - 8.45
2 godzina lekcyjna 8.55 - 9.40
3 godzina lekcyjna 9.50 - 10.35
4 godzina lekcyjna 10.45 - 11.30
obiad
5 godzina lekcyjna 11.40 - 12.25
obiad
6 godzina lekcyjna 12.45 - 13.30
7 godzina lekcyjna 13.35 - 14.20
8 godzina lekcyjna 14.25 - 15.10

 

Zaprogramuj przyszłość

Certyfikaty

Przydatne linki

Szukaj