16.04.2021r.
Od poniedziałku wracamy do szkoły. Dowóz według wcześniejszego rozkładu.


15.04.2021r.
Zagadnienia do realizacji.
Piątek- 16.04.
1.,,Spotkanie z ufoludkiem" podręcznik Odkrywam...str.74. Czytamy dziecku wierszyk. Powtarzamy kilka razy. Uczymy Go na pamięć.
2. Rysowanie ufoludka zgodnie z wierszykiem.
3. Utrwalenie nazw planet.
4. Zabawy na świeżym powietrzu.
5. Praca z Odkrywam... str.75.
6. Utrwalenie poznanych liter. Dajemy dziecku tekst drukowany z książki lub gazety. Mówimy dwa wyrazy zaczynające się na jakąś głoskę np. kura, karuzela. Zadaniem dziecka jest pokazać w tekście literkę ,,k".

JĘZYK ANGIELSKI
16.04.2021 (piątek)
UWAGA! Nagrania do podręcznika Tiger & Friends Starter można znaleźć pod tym linkiem: https://www.macmillan.pl/strefa-ucznia
Należy je pobrać na komputer.
Zaśpiewaj piosenkę na powitanie: https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8
MAGIC EYES UNIT 5 - https://www.youtube.com/watch?v=ZTaHtc4Tjhk&list=PLDee6s2yAuvssTV9N3ReHcZACeART9FsI&index=5 - powtórka słówek
1.Podręcznik ćw. 2 strona 40
Połącz obrazki z właściwym kolorem. Następnie pokoloruj. Nazwij zwierzęta i kolory. Czy zauważyłeś nowe zwierzątko? lizard - jaszczurka
2. ZAKOŃCZENIE: Zaśpiewaj piosenkę na pożegnanie: https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY



14.04.2021r.
Zagadnienia do realizacji.
Czwartek- 15.04.
1. W przestrzeni kosmicznej- rozmowa na temat ilustracji: Odkrywam... str.70.Mowimy dziecku , że ilustracja przedstawia Układ słoneczny. Prosimy ,aby dziecko wskazało słońce, a następnie inne planety. Czytamy razem z dzieckiem nazwy planet. Zwracamy uwagę na położenie planet względem słońca- Która planeta jest najbliżej słońca, która najdalej? Pytamy się- Jak myślisz jakie warunki panują na planetach? ( Na planetach położonych blisko słońca jest bardzo gorąco, na planetach dalszych bardzo zimno.) Na której planecie panują najlepsze warunki do życia? ( Ziemi, jest woda).
2. Zabawa- Jaka to planeta?. Zadajemy pytanie np. Jak nazywa się planeta, druga od Słońca, czwarta od Słońca itd.
3. Praca z podręcznikiem Odkrywam... str. 71.
4. Dzielenie nazw planet na głoski: Wenus, Mars, Uran, Saturn. Zapisywanie tyle kresek ile w danym wyrazie jest głosek.



13.04.2021r.
Zagadnienia do realizacji.
Środa-14.04.
1. Rozmowa na temat pogody w miesiącu kwietniu. Wyjaśnienie nazwy ,,kwiecień"- kwitną kwiaty. ,, Kwiecień plecień , bo przeplata trochę zimy, trochę lata"- wyjaśnienie znaczenia przysłowia.
2. Zabawy z chustką- bieganie , skakanie przez chustkę, taniec z chustką, na sygnał- nakrywanie się chustką.
3. Przybysz z kosmosu. Wyjaśnienie co to jest Kosmos ( wszystko to co otacza naszą Ziemię- Wszechświat). Mówimy: Jest możliwe, że w kosmosie żyją inne istoty. Mówimy na nie Kosmici.
4.Dziecko rysuje ,, Jak sobie wyobrażasz Kosmitę". Można wykorzystać kredki, farby, mazaki.
5. Dziecko pisze 5 linijek kolejnej literki- Podręcznik z literkami.



Drodzy Rodzice
Podręczniki do języka angielskiego można odbierać ze szkoły w godzinach 8.00-15.00 (są przygotowane).
Monika Famulska

JĘZYK ANGIELSKI

13.04.2021 (wtorek)
UWAGA! Nagrania do podręcznika Tiger & Friends Starter można znaleźć pod tym linkiem: https://www.macmillan.pl/strefa-ucznia
Należy je pobrać na komputer.
Zaśpiewaj piosenkę na powitanie: https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8
MAGIC EYES UNIT 5 - https://www.youtube.com/watch?v=ZTaHtc4Tjhk&list=PLDee6s2yAuvssTV9N3ReHcZACeART9FsI&index=5
1.Historyjka obrazkowa – Podręcznik strona 38-39
Popatrz na obrazki na stronie 38 i spróbuj nazwać zwierzęta w scenkach historyjki, te które widzisz (cat, dog, rabbit, parrot, fish). Rodzic może Ci wskazywać obrazek, a Ty go nazywaj. Następnie, spróbuj odgadnąć co będzie się działo.
Czy zauważyłeś nowe zwierzątko? mouse – mysz
2. Obejrzyj nagranie historyjki, STORY TIME UNIT 5
https://www.youtube.com/watch?v=4c-xuNy0-zA&list=PLDee6s2yAuvvF9ozq4Wh3CDPMxUkRFUly&index=5
Przyjrzyj się scenkom z historyjki w podręczniku: niektóre elementy mają blade kontury. Poproś rodzica, aby odtworzył nagranie historyjki (utwór 2.4). Mów STOP kiedy usłyszysz nazwę zabawki do obrysowania. Rodzic zatrzymuje nagranie, a Ty dokończ obrazek.
3. PRZERWA RUCHOWA: wstań i zagrajcie z rodzicem w kalambury. Pokazuj za pomocą gestów dowolne poznane zwierzątko. Rodzic próbuje odgadnąć, co pokazujesz – rodzic zgaduje po polsku, a Ty nazywaj przedmiot po angielsku.
4. Spójrz na ćwiczenie 4 strona 39. Posłuchaj i ponumeruj obrazki w odpowiedniej kolejności.
Zapis nagrania:
I can run very fast. – Potrafię biegać bardzo szybko. (1)  ⇒ CAT
I can jump very fast. – Potrafię skakać bardzo szybko. (2) ⇒ RABBIT
I can fly very fast. – Potrafię latać bardzo szybko. (3) ⇒ PARROT
I can swim very fast. – Potrafię pływać bardzo szybko. (4) ⇒ FISH
5. ZAKOŃCZENIE: Zaśpiewaj piosenkę na pożegnanie: https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY

Ulubione piosenki dzieci z lekcji:
Hello how are you:https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8
What's your favourite colour: https://www.youtube.com/watch?v=zxIpA5nF_LY
Make a circle: https://www.youtube.com/watch?v=ALcL3MuU4xQ
Walking walking: https://www.youtube.com/watch?v=fPMjnlTEZwU
Seven steps: https://www.youtube.com/watch?v=kz_EQSfFx0g
I see something blue: https://www.youtube.com/watch?v=jYAWf8Y91hA
Head, shoulders, knees, toes: https://www.youtube.com/watch?v=WX8HmogNyCY
Bye bye: https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         


12.04.2021r.
Zagadnienia do realizacji.
Wtorek-13.04.
1. Rysowanie na kartonie dużego pieska według własnego pomysłu (rysunek ma być duży). Mówimy dziecku ,że to jest Łatek.- Skoro Łatek , to co musi mieć na brzuchu ( łatę). Dziecko dorysowuje psu łatę i maluje całą postać pieska.
2. Słowo ,,łata "dziecko dzieli na głoski. Pytamy co słychać na początku wyrazu łata (  ł ). Szukamy innych wyrazów na ł. Pokazujemy małą i wielką literę ł.
3.Praca w podręczniku z literkami. Dziecko wykonuje wszystkie ćwiczenia dotyczące literki ł. Można podzielić ćwiczenia na dwie części.


11.04.2021r.
Kontynuujemy zasady nauki zdalnej.
Zagadnienia do realizacji.
Poniedziałek- 12.04. 2021r.
1.Rozmowa na temat bezpieczeństwa podczas zabaw ruchowych. Zabawa -,,TAK, NIE". Piszemy na dwóch małych kartkach dwa wyrazy- TAK, NIE. Dziecko odczytuje je. Następnie mówimy zdania, dziecko ma za zadanie ocenić prawidłowo zdania, podnosząc odpowiednią kartkę. Zdania: W piłkę gramy w pobliżu ulicy. Na lodowisko idziemy z opiekunem. W czasie biegu można podkładać koledze nogę. Jadąc rowerem mamy kask na głowie.
2. Praca z podręcznikiem str. 66.
3. Zabawy ruchowe na świeżym powietrzu.
4. Praca z podręcznikiem str. 68, 69.



Drodzy Rodzice,
Podręczniki do języka angielskiego można odbierać ze szkoły w godzinach 8.00-15.00 (są przygotowane).
Monika Famulska

JĘZYK ANGIELSKI
09.04.2021 (piątek)
UWAGA! Nagrania do podręcznika Tiger & Friends Starter można znaleźć pod tym linkiem: https://www.macmillan.pl/strefa-ucznia
Należy je pobrać na komputer.

1. Temat: Poznajemy i utrwalamy nazwy zwierząt domowych - cat /kot/, dog /pies/, hamster /chomik/, rabbit /królik/, fish /ryba/, parrot /papuga/.
Zaśpiewaj piosenkę na powitanie: https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8
2. Podręcznik strona 37:
⇒ ćwiczenie 1/37
Popatrz na obrazki na klockach, po których skacze Tygrys. Czy umiesz nazwać niektóre z nich po angielsku? Poproś rodzica, aby odtworzył nagranie do ćw. 1 (track 2.3). Słuchaj nagrania, przeskakuj palcami z klocka na klocek i mów słowa razem z Tygrysem.
⇒ ćwiczenie 2/37
ĆWICZENIE Z NAKLEJKAMI: spójrz na ćwiczenie 2/37 Przyklej naklejki ze środka książki (6 okrągłych naklejek ze zwierzętami na białym tle, zielona ramka) zgodnie z podpowiedziami. Następnie powiedz rodzicowi (lub maskotce) kolejne słowa najpierw od lewej do prawej, a potem od prawej do lewej. Powtórz ćwiczenie, próbując mówić trochę szybciej.
3. ZABAWA ZE SŁOWAMI:
MAGIC EYES UNIT 5 - https://www.youtube.com/watch?v=ZTaHtc4Tjhk&list=PLDee6s2yAuvssTV9N3ReHcZACeART9FsI&index=5
Później zachęć rodzica do zabawy w rysowanie w powietrzu. Na zmianę rysujcie w powietrzu jedno zwierzątko, a druga osoba próbuje odgadnąć, co jest rysowane.
4.PRZERWA RUCHOWA: wstań i poproś rodzica o udział w zabawie. Rodzic mówi jedno z poznanych słów, a Ty podskakuj 3 razy, powtarzając usłyszane słowo.
5. ZAKOŃCZENIE: Zaśpiewaj piosenkę na pożegnanie: https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY



08.04.2021r.
Zagadnienia do realizacji.
Piątek- 09.04.
1.Nazywanie sprzętu sportowego. Podręcznik str. 65. Dzielenie sprzętu sportowego na sylaby. 
2. Praca z podręcznikiem str. 56.
3. Próby rozwiązywania zadań tekstowych. Zapisywanie właściwego działania ( na kartce zeszytu w kratkę)
Zad. 1. Na boisku 7 chłopców grało w piłkę. Dwóch z nich musiało pójść na obiad. Ilu chłopców zostało na boisku?
Zad.2. W pojemniku były 3 skakanki. Kasia i Basia włożyły do pojemnika jeszcze po jednej skakance. Ile skakanek jest teraz w pojemniku?
Zad 3. W pewnej szkole kupiono 10 rakiet do gry w tenisa. Krzyś i Grześ w czasie gry złamali 2 rakiety. Ile rakiet zostało?
4. Praca z podręcznikiem str.67.
5. Pisanie cyfr. Ćwiczenia dotyczące pisania cyferek znajdują się w podręczniku z literkami i cyferkami ( na końcu). Proszę, aby każde dziecko napisało 5 linijek kolejnej cyferki.


JĘZYK ANGIELSKI
31.03.2021
Temat zajęć: Easter - Wielkanoc
1. Poznajemy kilka słów związanych ze świętami Wielkiej Nocy:
Easter - Wielkanoc
Happy Easter - Wesołej Wielkanocy
koszyk - basket
króliczek - rabbit / bunny
baranek - lamb
jajeczka/pisanki - eggs
kurczaczek - chick 
Posłuchaj wymowy nowych słówek: https://www.liveworksheets.com/c?a=s&t=ikx7d97hc7&sr=n&l=ie&i=udtntn&r=yc&db=0
2. Ćwiczenia dla chętnych:
https://www.liveworksheets.com/c?a=s&t=ikx7d97hc7&sr=n&l=cx&i=uddtxn&r=vg&db=0 - dopasuj (przeciągnij) nazwy do obrazków
https://www.liveworksheets.com/c?a=s&t=ikx7d97hc7&sr=n&l=ta&i=utzfsx&r=ug&db=0 - posłuchaj nazwy koloru i połącz z właściwym obrazkiem
https://wordwall.net/play/1264/866/46886 - połącz nazwy z obrazkami
3. Posłuchaj piosenki o króliczku wielkanocnym "Easter bunny song"
https://www.youtube.com/watch?v=nZLIiq7B85g

HAPPY EASTER :)))



Covid-19 Informacje

To my

  • dsc_0327a
  • dsc_0331a
  • dsc_0333a
  • dsc_0335a
  • dsc_0339a
  • dsc_0343a

Logowanie

Kontakt

Sekretariat Budynek B

Czynne: 7:30 - 14:30

tel. 44 615-41-36

Sekretariat Budynek A

Czynne: 8:00 - 10:00

tel. 607-033-582

Dyrektor szkoły

tel. 501-636-957

1% dla SP Rozprza

Dzwonki w szkole

1 godzina lekcyjna 8.00 - 8.45
2 godzina lekcyjna 8.55 - 9.40
3 godzina lekcyjna 9.50 - 10.35
4 godzina lekcyjna 10.45 - 11.30
obiad
5 godzina lekcyjna 11.40 - 12.25
obiad
6 godzina lekcyjna 12.45 - 13.30
7 godzina lekcyjna 13.35 - 14.20
8 godzina lekcyjna 14.25 - 15.10

 

Zaprogramuj przyszłość

Certyfikaty

Przydatne linki

Szukaj